қанның қоймалжың келген сұйықтығы: - қанда лейкоциттердің мөлшерінің к…

페이지 정보

작성자 Lavina Venn 댓글 0건 조회 37회 작성일 24-07-01 13:18

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
қанның қоймалжың келген сұйықтығы: - қанда лейкоциттердің мөлшерінің көбеюі [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ядросын қоршап жатқан қоймалжың затты цитоплазма деп атайды Эукариотты клеткалар цитоплазмасының Ядрошық — домалақ келген тығыз денешік, оның мөлшері. Ол қантамырларының тұйық жүйесін бойлай ағып, тасымалдау қызметін атқарады. Қан барлық мүшелердің жасушаларына қоректік заттар мен оттегін жеткізеді және тіршілік әрекетінің өнімдерін зәр шығару мүшелеріне тасымалдайды. Организмдегі биологиялық әрекетшіл заттардың гуморальдық реттелу қызметі қанның қатысуымен іске асады. Қан жүйесінің патологиялық физиологиясы. Гиперволемия қан мөлшерінің көбеюі. Гиповолемия қан мөлшерінің кемуі. Эритремия эритроциттердің де, гемоглобиннің де көп мөлшерде болуы. Жеткілікті мөлшерде болғандығы, дәрілік өсімдік шикізатынан жаңа дәрілік препараттарды алудағы ғылыми-техникалық потенциалдың маңыздылығына. Негізгі бөлім 2.1. Қан құрамы және қан құю 2.2. Эритроциттердегі өзгерістер (анемия) 2.3. Лейкоцитоз, лейкопения 2.4.Қанның ұюы 2.5. Қанның биохимиялық құрамының өзгеруі 3. Қорытынды 4. Пайдаланылған әдебиеттер f КІРІСПЕ Қан (гр. haemo ; лат. sanguis — қан) — ағзадағы ішкі сұйық ортаның бірі. Ол қан. Ағзаның гуморальді реттелуі дегеніміз: Медиатор мен иондардың қанға жететін гормонның есебінен реттелуі Қанның қоймалжың келген сұйықтығы:плазма. Бірақ зəрдің мөлшері адамның қабылдаған сұйықтығының мөлшеріне байланысты сұйықты көп Жүрек- ырғақты жиырылуы мен босаңсуы нəтижесінде қанды венадан. Әсіресе қандағы глюкоза мөлшерінің тұрақты болуы қажет қант диабетіне шалдыққан тұз асқорытудың қай мүше- ішектен келген қоймалжың заттың қышқылын. Ағзада болатын қанның мөлшері 4,5-5л Адам қаны келтірілген мысалдардан тек қана біреуін атқарады-газ Қанның қоймалжың келген сұйықтығы – плазма. Бірақ зəрдің мөлшері адамның қабылдаған сұйықтығының мөлшеріне байланысты сұйықты көп Жүрек- ырғақты жиырылуы мен босаңсуы нəтижесінде қанды венадан. Мазмұны Қан физиологиясы Гемостаз Қанның ұюы. Гемолиз және оның түрлері. Қан топтары. Қан физиологиясы Өңдеу Гемостаз Өңдеу Қанның ұюы. Өңдеу Гемолиз және оның түрлері. Өңдеу Қан топтары. Өңдеу. Ауылдарынан ұлттық мектептерді бітіріп келген сту- лейкоциттердің қалыптан тыс көбеюі. Артериальная кровь – артерия қаны; өкпе тамырла-. Негізгі бөлім 2.1. Қан құрамы және қан құю 2.2. Эритроциттердегі өзгерістер (анемия) 2.3. Лейкоцитоз, лейкопения 2.4.Қанның ұюы 2.5. Қанның биохимиялық құрамының өзгеруі 3. Қорытынды 4. Пайдаланылған әдебиеттер f КІРІСПЕ Қан (гр. haemo ; лат. sanguis — қан) — ағзадағы ішкі сұйық ортаның бірі. Ол қан. Қан жүйесінің патологиялық физиологиясы. Гиперволемия – қан мөлшерінің көбеюі. Гиповолемия – қан мөлшерінің кемуі. Эритремия – эритроциттердің де, лучший пилинг для возрастной кожи отзывы гемоглобиннің де көп мөлшерде болуы. Қанның құрамындағы белоктың түрлерінің мөлшерінің де жас айырмашылықтары бар: глобулинд29 43,22%. Альбуминдері 6 айға дейін біртіндеп көбейеді (59,25%), 3 жа97 %. Шеткі қанда лейкоциттер мөлшері0∙10 9 /л -ден көп болуы лейкоцитоз деп аталады, ал 4,0∙10 9 /л -ден төмен болуы лейкопения деп аталады. Қандағы лейкоциттердің жеке түрлерінің жоғарылауы.



музыка сабағындағы дидактикалық принциптер - музыка пәнін оқыту әдістемесі презентация [Читать далее...]

Бастауыш мектептегі музыка сабағының типтік бағдарламасы 1-4 сынып: Музыка. Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі: Химия оқулықтарының тарихы. Бастауыш сыныптарда музыка пәнін оқытудың мақсаты мен міндеті– оқушыларды сабақтарда түрлі көрнекілік іс-әрекеттерге қатыстыра отырып. Оқытуды ұйымдастыру формалары дидактика саласында түрлі өлшемдерге байланысты былайша жүйеге келтірілген: Оқушылардың саны; Оқу орны; Оқыту дәрістерінің ұзақтығы. Оқушылардың санына. Музыка сабағындағы дидактикалық ойындар Начальные классы Конспекты Скачать материал Кіріспе «Шығармашылық»саласында музыка оқу әрекетінің басты. Жетісай 2007ж. "Музыкалық білім берудің әдістемесі" пәнінің ВУЗ дық музыка педагогикалық мұғалімін дайындау жүйесінде алатын орны. 1. Оқушылардың музыкалық тәрбиесінде, оқыту және. Музыка оқытудың түрлі құралдарын қолдану; Музыкалық білім беру педагогикасында музыка сабақтарын өзінің дидактикалық мақсаты, мазмұны. Музыка пәнін оқыту әдістемесі (бастауыш сыныптарға арналған). Оқу-әдіст. құрал. Педагогика и методика преподавания Книги Orman Books Поиск по сайту (8) (79) Азбука (13) Алгебра (24) (38) (10) (4) (39) (2) (5) (35) (25) (10) (27) (494) (2) (41) (15) (230) (38) (118) (142) (183) (1) (28) Литература (181) Литературное чтение (12) Логика (4) (3). Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі Скачать Слайдты толықтай көру Презентация қосу Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Тақырыбы: Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі Топ:П-301 Орындаған: издедим таппадым жандос Карибжанов А.С Тексерген:п.ғ.к.доцентСұлтанова Н.К. fМузыкалық білім беру. Оқытуды ұйымдастыру формалары дидактика саласында түрлі өлшемдерге байланысты былайша жүйеге келтірілген: Оқушылардың саны; Оқу орны; Оқыту дәрістерінің ұзақтығы. Оқушылардың санына. Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістемесі. Хордағы ән айту. Сыныптан, мектептен тыс музыкалық тәрбие жұмысы. Оқушылардың сыныптан тыс музыкалық жұмыстарды.


ceramo stone group отзывы
poehali s nami kz
007 поезд казахстан
қаңтар оқиғасы кім кінәлі
орфографиялық сөздік онлайн

.
==============================================================

~~~~~ жақсы көру туралы өлең ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.