шешендік өнер авторлық бағдарлама - мәнерлеп оқу авторлық бағдарлама

페이지 정보

작성자 Stephan 댓글 0건 조회 74회 작성일 24-06-13 06:42

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
шешендік өнер авторлық бағдарлама - мәнерлеп оқу авторлық бағдарлама [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Авторлық бағдарлама «Шешендік өнер Оқушылардың тілін дамыту қазіргі кезде оқу — тәрбие ісіндегі басты мәселе деп танимын. Сол себепті де шешендік сөз және сөз мәдениетін дамыту мен. Шешендік сөздердің құрылысы. Абайдың шешендік сөздері. Қазақ жазба әдебиетіндегі шешендік өнер. Қазақ ауыз әдебиетіндегі шешендік сөздер. Пән атауы Мәнерлеп оқу және шешендік өнер. Шешендік сөздердің құрылысы. Абайдың шешендік сөздері. Қазақ жазба әдебиетіндегі шешендік өнер. Қазақ ауыз әдебиетіндегі шешендік сөздер. Пән. Шешендік өнер» таңдаулы курсында мынандай тақырыптар қамтылады: 1) отбасылық және тұрмыстық диалог, 2) фольклор; 3) жеке және іскерлік хат алмасу. Көркем сөз» арнаулы курсының бағдарламасы – оқушының ақыл-ойын, оқу мәнерін, шығармашылық қабілетін дамытуға негізделген.Тақырыптар мен. Авторлық бағдарлама «Шешендік өнер Педагогикалық ұстанымым: Өзiм ғана үйренбей. Өзгенi де үйрету. Мен бiлгендi. Басқалар да бiлсiн. Мәнді дәстүр – шешендік сөз. Бүгінгі бала – ертеңгі ел иесі. Авторлық бағдарлама Download as a PDF or view online for free. «Шешендік сөздер табиғаты».А.,1995;4. Б.Адамбаев. «Шешендік өнер». А.,1999. 30) осы бұйрыққа 30-қосымшаға сәйкес Бастауыш білім беру деңгейінің 1-4 сыныптарына арналған "Бейнелеу өнері" оқу пәні бойынша үлгілік оқу бағдарламасы;. 31. Авторлық бағдарлама Download as a PDF or view online for free. «Шешендік сөздер табиғаты».А.,1995;4. Б.Адамбаев. «Шешендік өнер». А.,1999; 5. Р.Сыздық. өзіне сенімділігі артады. 27 Өлеңді мәнерлеп жатқа оқу. 1. Авторлық бағдарлама: "Шешендік өнер." Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ. Бұл бетте материалдың қысқаша. Авторлық бағдарлама «Шешендік өнер Оқушылардың тілін дамыту қазіргі кезде оқу — тәрбие ісіндегі басты мәселе деп танимын. Сол себепті де шешендік сөз және сөз мәдениетін дамыту мен. Бағдарламаның мақсаты: Бастауыш сыныптардағы шешендік өнер сабақтарының түбегейлі мақсаты, оқушылардың жеке басын қалыптастыра отырып,әдеби. Бағдарламада музыка сабағын оқу Ал, қазір, музыка сабағы өнер сабағы болғасын, мұғалімге үлкен міндет, талап қойылады. Бағдарлама Мәнерлеп орындау. Шешендік сөз қазақтың жанымен бітісіп, қанымен қайнасып жатқан ұғым. Батырлар жыры, тарихи аңыздар, әншілік, күйшілік өнер, айтыс жалпы қазаққатән ұлттық ерекшеліктің бәрі осы ұғыммен. Авторлық бағдарлама. Түсінік хат. Оқушыларды шешендік өнерге баулудың маңызы зор. Қазақ халқы шешендік өнерді аса құрметпен бағалағандықтан бастауыш. "Шешендік өнер"авторлық бағдарама. 2. Педагогикалық ұстанымым: Өзiм ғана үйренбейӨзгенi де үйретуМен бiлгендi Басқалар да бiлсiн. 3. Мәнді дәстүр – шешендік сөз Бүгінгі бала. 4.

тәрбие жұмысының есебі 7 сынып, тәрбие жұмысының жылдық есебі 5 сынып pms sdu, sdu student portal қазақстан туралы алғашқы деректер берген ғалым, қазақ жерін зерттеген ғалымдар достық көмекпен мықты, достық көңіл 2 сынып күз мезгілі тамаша текст, күз туралы мәтін құрау

топтық ойын түрлері студенттерге - қызықты ойындар үлкендерге [Читать далее...]

998 views 8 months ago #көрнекілік #onlineboardstudy #ашықсабақ. Baamboozle платформасы арқылы сабаққа қызықты топтық тапсырмалар жасауға болады. Видеоның соңына дейін қарап менімен бірге. Мысалы, үлкендердің ойынға басшылық жасауы, ойыншықтар, баланың өсетін ортасы, балалар ұжымы, баланың тәрбиесі т.б. Дегенмен де ойын тек әрекет емес, балалардың да, үлкендердің де. Ата аналарға арналған психологиялық ойын-жаттығулар жинағы. Міндеттері: ашуды тарқатуға үйрету, өзара түсіністік дағдыларын қалыптастыруға бағытталған топтық жұмыстар, топпен жұмыс. Егер сіз кештерге арналған көңілді ойындар іздесеңіз, отбасы мен достарыңыздың бірге жиналу мүмкіндігі ретінде балалар мен ересектерге арналған қонақжайлылық үшін осы 12 опцияны қараңыз. Мысалы, үлкендердің ойынға басшылық жасауы, ойыншықтар, баланың өсетін ортасы, балалар ұжымы, баланың тәрбиесі т.б. Дегенмен де ойын тек әрекет емес, балалардың да, үлкендердің де. Бес секундтан артық ойланған ойыншы ойыннан шығарылады. Соңына дейін жеткен адам жеңеді. Ә. Жутаева ойын түрлері туған күн кеші қызықты көңіл-күй. Ойын туралы түсінік. Ойын ерте заманнан бері адам өмірінің ажырамас бөлігі болып келеді, оны өсіп келе жатқан ұрпақты тәрбиелеу және дене тұлғасын дамыту. Жаттықтырушының кәсіптік білімін кӛтеру түрлері. Мемлекеттік аттестациялау. 9. Жаттықтыру жұмыстарындағы басқару, ұйымдастыру, жоспарлау түрлері. Топтық,. Балалар ойындары. Топ болып ойнайтын ойындар. Доп кімде? Ойнаушылар шеңбер жасап тұрады. Ойын бастаушы тағайындалады. Ол шеңбердің ортасында тұрады, қолдарын арқасына ұстап бір. Ең көп тарағаны – ойын сабақ. Ойынды тиімді тәсіл ретінде қолдану тарихы тереңге кеткен. Адам баласы қоршаған орта туралы шындықты белсенді іс-әрекеттің нәтижесінде танып біледі. Ол іс. Сан ұрпақ ауысса да, ойынның шытырман табиғаты өзгерген жоқ. Көңілдеріңіз көтеріңкі болуына тілектеспіз! ұжымдық ойын Топтық ойын ойын. Ал үйде отырған бала гаджеттен шығара алмайсың. Ендеше балаңыздың көңілін аулап, онымен қызықты уақыт өткізгіңіз келсе, мына ойындарды бірге. ОЙЫН ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Ойын балалардың негізгі іс-әрекеті ретінде психологиялық, анатомиялық-физиологиялық, педагогикалық маңызы зор қызметтер атқарады. Ойын баланың даму. Топқа бөліп жұмыс жасау арқылы балаларды өзара қарым-қатынасқа,ұжыммен бір толқында болуды, көш. Үлкен топтық ойындар, команда құру әрекеттері үшін қызықты идеяларды іздеп жүрсіз бе? Төмендегідей ең жақсы 20-ны тексеріңіз, 2023 жылы болатын барлық жағдайлар үшін жұмыс істейді! Түрлері мен әдістерін жетілдіру. Оқытуды ойын түрінде ұйымдастыру және әр түрлі белсенді формаларды (топтық, топтық Сабақта қызықты ойындар ойналды.


эссе жазу үлгісі 9 сынып
ынтымақтастық технологиясының басты идеялары
әл фараби ақын
сөйлеу мәдениетінің зерттелуі реферат
саяси ой пікірлердің даму тарихы

.
==============================================================

~~~~~ мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.