шегіртке мен құмырсқа абай - құмырсқа мен шегіртке ертегісін сахналау
페이지 정보
작성자 Joy 댓글 0건 조회 18회 작성일 24-10-03 14:47본문
шегіртке мен құмырсқа абай - құмырсқа мен шегіртке ертегісін сахналау [Подробнее...]
Елордалық «Оберег» украиндер қоғамы жастар қанатының мүшесі Юлия Лагуткина Абай Құнанбаевтың "Шегіртке. ШЕГІРТКЕ МЕН ҚҰМЫРСҚА (И.А. Крыловтан). Мысалдағы кейіпкерлерге мінездеме жаза алуы қазақ тілі пәнімен байланыс пайда болады Жыл мезгілдерін ажырата алуы, шегіртке мен құмырсқа туралы білетіні дүниетану пәнімен байланыс пайда. Мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы негізінде сахналау мен шығармашылық тапсырмаларды орындауға ертегісін" пысықтау. 3."«Қоянның үйшігі. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен.Иван Андреевич Крылов (13 ақпан, 17 Шегіртке мен құмырсқа. И. А. Крыловтан) Шырылдауық шегіртке. Ыршып жүріп ән салған. Көгалды қуып гөлайттап, Қызықпен жүріп жазды алған. Жаздыгүнгі жапырақтың. Қайтсін, қолы тимепті, Өлеңші, әнші есіл ер! Ала жаздай ән салсаң, Селкілде де, билей бер! Абай Құнанбайұлы. Шегіртке мен құмырсқа (И. А. Крыловтан) Шырылдауық шегіртке. Ыршып жүріп ән салған. Көгалды қуып гөлайттап, Қызықпен жүріп жазды алған. Жаздыгүнгі жапырақтың. Бірінде тамақ, бірінде үй. Елордалық «Оберег» украиндер қоғамы жастар қанатының мүшесі Юлия Лагуткина Абай Құнанбаевтың "Шегіртке. Жүру мен жүгіруде, секіру мен лақтыруда, қағыпалуда, еңбектеу мен өрмелеуде. Негізгіқимылтүрлерін, жеке гигиена. Абай Құнанбаев Шегіртке мен құмырсқа (И. А. Крыловтан) Шырылдауық шегіртке Ыршып жүріп ән салған. Көгалды қуып гөлайттап, Қызықпен жүріп жазды. Мұғалім: Балалар, бүгінгі сабақта Иван Андреевич Крыловтын Абай Құнанбаев аударған «Шегіртке мен құмырсқа» деген мысалымен танысамыз. Сабақ мақсаты:1.Мысалмен танысу. 2.Топпен жұмыс. Құмырсқа денесінде 70 тен астам микроэлемент, 20 дан астам амин қышқылы, витаминдер бар. Қазіргі кезде Қытайда құмырсқадан аса бағалы азықтық, дәрілік. Сабақ тақырыбы №4 Табиғат тағылымы Аударған Абай Құнанбаев. Шегіртке мен құмырсқа. Оқу мақсаты. 3.1.3.1. Шығармадағы кейіпкерлердің мінез-құлқы мен іс-әрекетіне, ондағы оқиғаларға сүйеніп, сюжеттің дамуын болжау. Мұғалім: Балалар, бүгінгі сабақта Иван Андреевич Крыловтын Абай Құнанбаев аударған «Шегіртке мен құмырсқа» деген мысалымен танысамыз. Сабақ. Сабақтың тақырыбы: А. Құнанбаев. И. А. Крыловтан «Шегіртке мен құмырсқа» Сабақтың мақсаты: Б) Оқушыларды А. Құнанбаевтың аударма өлеңімен таныстыру. Сахналау, мәтін бойынша сурет салу, мақала Диалогте оқиға мен болмыс нақты тақырыпқа құрылып, әрбір сөйлем мен сөз алғашқы айтылған ойды ұштастырады. Шегіртке мен құмырсқа Бастауыш сынып Мысал дегеніміз адамның жағымсыз қасиеттерін, мінез құлқын жан жануарлардың іс әрекеттерімен суреттеп жазған.
заттық кеңістік дамытушы орта баяндама, заттық дамытушы орта жабдықтары думан рамазан өмірбаяны, думан рамазан сонгы дем жүктілік кезінде жыныс мүшесінің ауруы, жүктілік кезде асты қышыса пиза оқушыларға сауалнама, 5 сынып оқушыларына арналған сауалнама страны лидеры по запасам горючие, крупное месторождение нефти в казахстане зооинженерия және тағам, бакенова женисгуль биржановна онымен қарым-қатынас үшін онлайн таро оқу қадір түні оқылатын дұға қызғаныш туралы өлеңдер
орхон жазба ескерткіштері
частные дома в аренду
ежелгі адамдардың өміріне саяхат эссе
.
==============================================================
~~~~~ түркістан рухани астана эссе ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.