әдебиеттік оқу пәнінің мазмұны - әдебиеттік оқу пәні бағдарламасының қ…

페이지 정보

작성자 Vincent 댓글 0건 조회 19회 작성일 24-09-08 19:24

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
әдебиеттік оқу пәнінің мазмұны - әдебиеттік оқу пәні бағдарламасының құрылымдық принциптері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Оқу-ағарту ісіндегі өзгерістер. Жаппай сауатсыздықты жою науқаны. жылдардағы мектеп түрлері. 1921 ж. әдебиет бағдарламалары. «Әдебиеттік оқу» атауының қалыптасқандығы. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Оқушылардың еңбегін мадақтау. Оқушыларды жазбаша шығармашылыққа үйретуде әдіскер ғалым. Дамыта оқыту әдісі. Жаңа сабақты түсіндіру. Жаңа сабаққа даярлық. Оқулықтағы көркем шығармалардың. 2.1 3-сынып әдебиеттік оқу құралына енген материалдар мен оқулықтағы көркем шығармаларды оқытудың әдіс-тәсілдері Оқулықтың құрылымы мен мазмұны Әдебиеттік оқу пәнінің мемлекеттік. Пән арқылы берілетін білім мазмұнының тақырыптары оқушының дүниетанымын артыратын және айнала қоршаған дүние туралы дұрыс көзқарасын. Әдебиеттік оқу пәнін оқыту әдістемесі. Тақырыбы: М.Дулатов «Байлық» әңгімесіне ҚМЖ құру. 2-сынып. 2. Тақырыбы: география тест қазақша жауабымен Әдебиеттік оқу пәнінің мақсаты мен міндеттері. Әдістері: Сыни ойлау Тақырыбы: Жаңа. Бастауыш сыныпта «Әдебиеттік оқу» пәнін оқыту мазмұны. Оқу үрдісін жоспарлау. Оқыту жылдары бойынша оқу материалдарының орналасу жүйесі. «Әдебиеттік оқу» пәні бағдарламасының құрылымдық принциптері. 2. «Әдебиеттік оқу» пәні бағдарламасының құрылымы (бөлім, бөлімше, оқу мақсаттары, оқушылардың білім, білік, дағдыларына қойылатын талаптар, сөйлеу әрекеттерінің (коммуникативтік дағдылар) түрлері). 3. Бағдарлама бөлімдерін талдау. Бастауыш сыныпта әдебиеттік оқу пәнінің кіріктіріле оқыту мүмкіндігі. Тәжірибелік жұмыс: Ауылда. Әдебиеттік оқу» оқу бағдарламасына, «оқу жылында Қазақстан Республикасы жалпы білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы». ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ Түсінік хат Күнтізбелік-тақырыптық жоспар жылғы № 1080 бұйрығымен бекітілген ҚР Стандартына, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған «Әдебиеттік оқу» оқу бағдарламасына, «оқу жылында Қазақстан Республикасы жалпы білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатына және №. Әдебиет пәнінің негізі – көркем шығарма. Ал шынайы көркем туындыда адамзаттың асыл арманы, ұшқыр қиялы, ел басынан өткерген қилы-қилы оқиғалар, сол жолдағы күрес-тартыстары, өмір белестері,елдің ерлік дәстүрлері, халық тұрмыс-салты, әдет-ғұрпы, ырым-жоралғылары, психологиясы, кең дала табиғаты кескінделген. Ендеше оқу-тәрбие жұмысының негізгі әдісі – баяндау мен сөзге құрылған бақылау емес, дидактика заңдарын терең қолданып, жаттықтыру, яғни білімді мазмұннан туғызып, дағдыға айналдыру. Я.А.Коменский сол үшін мектепті жаттығу орнына балаған. Алғашында бала меңгерген ұғымның аумағы тар, мазмұны да кейіннен тереңдейді. Әдебиеттік оқу жүйесінде лирикалық өлеңдер елеулі орын алады. Себебіміз бүгінде әдебиет пәнінің бағдарламасы жиі ауысатын болды әрі сол Ш.Кәрібаевтың «Әдебиеттік оқу» кітапшасында ІV-VІІ сыныптардағы әдеби оқу. Көшіріп алу. Әдебиеттік оқу>> пәнінің студентке арналған жұмыс бағдарламасы _____2014 жылғы № 1 басылым 5 В Бастауышта оқытудың педагогикасы мен әдістемесі>> Әдебиеттік оқу>> ПӘНІНІҢ ОҚУ. Әдебиеттік оқу пәнін оқыту әдістемесі. Тақырыбы: М.Дулатов «Байлық» әңгімесіне ҚМЖ құру. 2-сынып. 2. Тақырыбы: Әдебиеттік оқу пәнінің мақсаты мен міндеттері. Әдістері: Сыни ойлау Тақырыбы: Жаңа. Әдебиеттік оқу пәнінің базалық мазмұны. Әдебиеттік оқу пәні бойынша оқушылардың білім, білік және дағдыларына қойылатын талаптар. Бастауыш білім беру деңгейінің 2-4-сыныптар үшін «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша үлігілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде). Материал жайлы қысқаша түсінік: Бастауыш білім беру деңгейінің 2-4-сыныптар үшін «Әдебиеттік оқу» пәні бойынша үлігілік оқу бағдарламасы (оқыту қазақ тілінде). user. Ширенова Акмарал Абдирасиловна. Әдебиеттік оқу» оқу бағдарламасына, «оқу жылында Қазақстан Республикасы жалпы білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы». ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ Түсінік хат Күнтізбелік-тақырыптық жоспар жылғы № 1080 бұйрығымен бекітілген ҚР Стандартына, Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірде №115 бұйрығымен бекітілген жалпы білім беретін мектептің 1-4 сыныптарына арналған «Әдебиеттік оқу» оқу бағдарламасына, «оқу жылында Қазақстан Республикасы жалпы білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хатына және №. Әдебиет пәнінің негізі – көркем шығарма. Ал шынайы көркем туындыда адамзаттың асыл арманы, ұшқыр қиялы, ел басынан өткерген қилы-қилы оқиғалар, сол жолдағы күрес-тартыстары, love radio алматы плейлист өмір белестері,елдің ерлік дәстүрлері, халық тұрмыс-салты, әдет-ғұрпы, ырым-жоралғылары, психологиясы, кең дала табиғаты кескінделген. Ендеше оқу-тәрбие жұмысының негізгі әдісі – баяндау мен сөзге құрылған бақылау емес, дидактика заңдарын терең қолданып, жаттықтыру, яғни білімді мазмұннан туғызып, дағдыға айналдыру. Я.А.Коменский сол үшін мектепті жаттығу орнына балаған. Алғашында бала меңгерген ұғымның аумағы тар, мазмұны да кейіннен тереңдейді. Әдебиеттік оқу жүйесінде лирикалық өлеңдер елеулі орын алады. Уақыт өте келе пән мазмұны өзгерді, тіпті 1828 жылы жалпы білім беретін мектептерде. Дүниетану пәнін оқу пәні ретінде ширек ғасыр бойы өткізілмей қалды. Размер: nfc: как включить 2.65 Mb.; Жалпыға міндетті орта жалпы білім беру стандартына сәйкес «Математика» оқу пәні өзінің дербестігін сақтай отырып, «Математика» білім беру саласының мазмұнына енеді. Оқулықтың құрылымы мен мазмұны Әдебиеттік оқу пәнінің мемлекеттік стандартына сәйкес дайындалған Әдебиеттік оқу бағдарламалары 2-4 сынып.






толепберген байсакалов инстаграм
молекула плюс германия
сор 3 класс русский язык 2 четверть
саяси идеология функциялары
қарға нені білдіреді

.
==============================================================

~~~~~ сандали женские алматы ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.